Záda

-----------😅Záda😅
Kdo trpí na zadá jako já, tak mám tady pro vás pár cviků na doma po dlouhém dni v aute nebo v práci...😉
1. cvik
Uvolnění páteře:
Klek, stehna kolmo k zemi, hlava a paže jsou opřené o zem. Pozice je pasivní. Vyvěsit páteř. V pozici dýchejte 1 - 3 minuty.
2. cvik
Rotace, uvolnění beder, hrudníku a krku.
Leh na zádech, zvedneme a pokrčíme levou nohu a provedeme rotaci doprava. Koleno přidržíme pravou rukou, pohled směřuje vlevo. Levá ruka je upažená, přetočená dlaní do stropu. Opakujeme 6x na každou stranu.
3.cvik
Posilování dolních fixátorů lopatek.
Sed u stěny s široce otevřeným hrudníkem , lopatky celou plochou přiloženy k hrudníku. Vytažená dlouhá osa páteře se správnou polohou hlavy. Pozor na to, aby se nezvedala ramena. Tzn. Ramena tlačíme od uší.
Ruce - svícen - pokrčit upažmo poníž. Při nedokonalém vytažení páteře z pánve - použijte podložku pod zadek.
6x nahoru a dolu.
Krásný den všem☀💋
video: @vendx
Vlasy: @vladkynevsechmori
Trenérka @mercovalucie
Doplňky @ladylabgirl 💋
💋
💋